Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΕΝΩ Η ΕΛΒΟ ΑΝΑΖΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

 

Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΕΝΩ Η ΕΛΒΟ ΑΝΑΖΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗ
Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΕΝΩ Η ΕΛΒΟ ΑΝΑΖΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΩΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΠΟ 8 ΕΩΣ 10 ΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΙΨΙΑ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣ 1.000.000 ΕΥΡΩ.

ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΦΘΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΑ 4 ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 11.500€ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΥΤΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 50.

Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ.

ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΕ ΟΡΘΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛ.ΒΟ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΓΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΤΟΛΟ ΤΟΥ ΟΑΣΘ;

Η ΕΛ.ΒΟ. ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 2014 ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΚΑΘΩΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΟΣΟ ΟΣΟ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Στην Θεσσαλονίκη βρίσκονται τα πρώτα λεωφορεία από τη συμφωνία του δήμου με την αντίστοιχη δημοτική αρχή της Λειψίας για την αγορά 50 μεταχειρισμένων οχημάτων από την γερμανική πόλη.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια